Kupte si u nás pneumatiky Michelin

Michelin_logo_background1516973597.png

Naše centra Point S distribuují pneumatiky Michelin a nabízejí široký sortiment pro všechna vozidla: osobní automobily, SUV, dodávky a další!
Naši odborníci jsou Vám k dispozici, aby vám poradili a pomohli vám najít ideální pneumatiku Michelin podle vašeho chování při řízení a vašeho vozidla.                                                         

 

O společnosti

V roce 1889 bratři André a Edouard Michelin započali neuvěřitelnou lidskou a průmyslovou odyseu neustálého vývoje inovačních postupů vedoucích k moderním dopravním řešením - klíč ke svobodě a ekonomickému rozvoji.

Česká pobočka Michelinu byla založena 31. ledna 1995 jako součást skupiny Michelin. Je součástí zóny HTSS, s centrálou v maďarské Budapešti 

Od okamžiku, kdy byla společnost Michelin založena, bylo jejím hlavním cílem přispívat k mobilitě zboží a lidí a tím i k rozvoji celé společnosti. V obecném měřítku se snažíme uspokojit základné lidské potřeby socializace a objevování nových skutečností.

Michelin se ke každé oblasti svého působení staví zodpovědným způsobem. Tento přístup zahrnuje nesustálý vývoj efektivních řešení, která naplní očekávání a potřeby zákazníků a akcionářů. Naše cesta tedy respektuje přirozený vývoj společnosti spolu s ekonomicky úspěšnými aktivitami. 
Každé rozhodnutí a každá aktivita společnosti Michelin jsou založeny na pěti následujících základních hodnotách:
Respekt vůči zákazníkovi
Respekt vůči společnosti
Respekt vůči akcionářům
Respekt vůči životnímu prostředí
Respekt vůči faktům   

Cílem společnosti Michelin je zkvalitnit mobilitu v souladu se svými pěti hodnotami: respekt vůči zákazníkovi, respekt vůči společnosti, respekt vůči akcionářům, respekt vůči životnímu prostředí a respekt vůči faktům.

 

Michelin celosvětově   

Michelin si udržuje přední postavení jak na trhu s pneumatikami*, tak ve službách spojených s cestováním. Díky svým technologickým znalostem, inovačním schopnostem, produktům a službám nejvyšší kvality a významným značkám je Michelin schopný uskutečňovat svou celosvětovou strategii a zvyšovat efektivnost ve všech oblastech svého působení.
Skupina Michelin ve faktech a číslech: 
114 070 zaměstnanců po celém světě
21,9 miliard EUR - čistý roční obrat
70 továren

Panáček Michelin byl poprvé vymyšlen v roce 1898 bratry Michelinovými a vytvořen talentovaným umělcem O’Galop, vlastním jménem Marius Rosssillon. Již v době svého vzniku sklidil veliký úspěch a od té doby je vždy časový.

No stress with PointS
  • icon-tire1509973988.png
    SLIB 1

    Point S Vám nabízí záruku, že při neopravitelném poškození pneumatiky vám bude nová poskytnuta zdarma.

  • icon-quality1509973987.png
    SLIB 2

    V Point S se snaží vždy vyhovět službám zákazníka.

  • icon-chrono1509973987.png
    SLIB 3

    Vždy se snažíme poskytnout tu nejlepší kvalitu služeb za přijatelné ceny.

Loading...Please wait